Coca-Cola patří ke značkám, které kvůli plastovým obalům provozují greenwashing
LONDÝN (Famous) – Společnost Coca-Cola utratila miliony dolarů za greenwashing. Tak se označuje šíření dezinformací za účelem vypadat jako organizace zodpovědná vůči životnímu prostředí. Zpráva nadace Changing Markets jmenuje Coca-Colu či Unilever jako společnosti, které zastírají fakta a snaží se vytvářet si mediální obraz ekologicky jednajících firem. Všichni jmenovaní šíří v médiích zprávy o tom, že pětadvacet procent jejich výrobků je vyrobeno z plastu odebraného z moří nebo je dokonce kompostovatelných. Ale už zatajují to, že jsou největším znečišťovatelem plastovými obaly na světě a že právě značný podíl plastů v oceánech pochází z jejich výrobků. A bizárem je také Kim Kardashianová se svým spodním prádlem značky Skims. Na štítku prádla se dočtete, že je kompostovatelné. Ale téměř nečitelným písmem pod tím je uvedeno, že je prádlo vyrobeno z plastu.