>

Coca-Cola patří ke značkám, které kvůli plastovým obalům provozují greenwashing

LONDÝN (Famous) – Společnost Coca-Cola utratila miliony dolarů za greenwashing. Tak se označuje šíření dezinformací za účelem vypadat jako organizace zodpovědná vůči životnímu prostředí. Zpráva nadace Changing Markets jmenuje Coca-Colu či Unilever jako společnosti, které zastírají fakta a snaží se vytvářet si mediální obraz ekologicky jednajících firem. Všichni jmenovaní šíří v médiích zprávy o tom, že pětadvacet procent jejich výrobků je vyrobeno z plastu odebraného z moří nebo je dokonce kompostovatelných. Ale už zatajují to, že jsou největším znečišťovatelem plastovými obaly na světě a že právě značný podíl plastů v oceánech pochází z jejich výrobků. A bizárem je také Kim Kardashianová se svým spodním prádlem značky Skims. Na štítku prádla se dočtete, že je kompostovatelné. Ale téměř nečitelným písmem pod tím je uvedeno, že je prádlo vyrobeno z plastu.

Celý článek je dostupný pouze předplatitelům našich služeb.

Žádost o týdenní přístup zdarma

Zaregistrujte se a my Vám pošleme přístupy k našim exkluzivním článkům na týden zdarma!

Černě ohraničená políčka jsou povinná.




Update cookies preferences