>

Vizuální dokonalost na Instagramu nezajímá, nejoblíbenější jsou fotky ekonomického statusu a koníčků

NEW JERSEY (Famous) – Lidé snažící se podnikat na Instagramu tím, že mají statisíce sledujících a stávají se tzv. influencery neboli ovlivňovateli veřejného mínění, by se neměli příliš trápit vizuální stránkou svých fotek. Samozřejmě, musí mít určité technické parametry, ale nová analýza vědců z New Jersey odhalila, že používání filtrů a dokonalé ladění už lidi nezajímá. Nejvíce srdíček alias lajků (líbí se mi) dostávají snímky zobrazující prestižní zaměstnání, zajímavé koníčky či ekonomický status uživatele.

Celý článek je dostupný pouze předplatitelům našich služeb.

Žádost o týdenní přístup zdarma

Zaregistrujte se a my Vám pošleme přístupy k našim exkluzivním článkům na týden zdarma!

Černě ohraničená políčka jsou povinná.